Regulamin sprzedaży w sklepie internetowym SKYCOLOR24.PL

Warunki ogólne

1. Właścicielem serwisu i systemu sprzedaży internetowej skycolor24.pl jest Przemysław Janik SKY COLOR zwana w dalszej części umowy SKYCOLOR24.PL

2. Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę skycolor24.pl oraz mailowo pisząc pod adres: kontakt@skycolor24.pl


Dane osobowe

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Kupującego przez SKYCOLOR24 oraz na wystawianie faktury bez podpisu Kupującego.

2. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom. Pobieranie powyższych danych jest konieczne w celu wywiązania się z zamówień Kupujących oraz dla prawidłowej realizacji złożonego zamówienia

3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie właściciel sklepu internetowego oraz jego pracownicy w celu prawidłowej realizacji zamówienia.


Realizacja zamówień

1. Ceny podane w sklepie internetowym to ceny brutto (ceny zawierają podatek VAT w wysokości 23%) wyrażone w zł

2. Warunkiem realizacji zakupu jest akceptacja regulaminu i prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia, który jest zamieszczony na stronach sklepu internetowego.

3. SKYCOLOR24.PL zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli wzbudza ono wątpliwości np. jeśli zamówienie zostało wykonane z błędnymi opcjami realizacyjnymi. W takim przypadku SKYCOLOR24.PL będzie kontaktować się z Kupującym w celu korekty zamówienia.

4. Jeżeli Kupujący nie zapłaci za zamówienie w przeciągu 7 dni roboczych, to zamówienie nie będzie realizowane.

5. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

6. Kupujący ma możliwość anulowania zamówienia pod warunkiem braku rozpoczęcia jego realizacji – anulowanie odbyć się musi poprzez kontakt z SKYCOLOR24.PL (poprzez wiadomość e-mail) i zatwierdzenie anulowania przez SKYCOLOR24.PL

7. Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu wpłynięcia na konto właściciela sklepu internetowego należności za złożone zamówienie oraz gdy kupujący potwierdzi podział
dekoru jeśli ten przekracza maksymalne wymiary 125 x 250 cm. W takim wypadku obsługa sklepu kontaktuje się z kupującym drogą mailową lub telefoniczną.

Nie realizujemy zamówień z formą płatności za pobraniem. Realizacja dla Paneli szklanych niestanradowych (jedna tafla większa niż 90 x 190 cm), czyli takich, których nie możemy wysłać żadnym przewoźnikiem lub kurierem może wydłużyć się maksymalnie do 60 dni roboczych. Z reguły takie zamówienia realizowane są wciągu 30 dni. 

8. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu produktu dla klienta wg formularza zamówienia, podanych przez niego wymiarach oraz wybranych opcjach. Realizacja obejmuje wydruk wybranego zdjęcia na wybranym przez klienta materiale, pakowanie oraz wysyłkę.

9. Wykonany produkt zostanie dostarczony Kupującemu pod wskazany w formularzu zamówienia adres przez firmę kurierską lub dowiezione naszym transportem. 

10. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. SKYCOLOR24.PL zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

12. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna lub na dane firmowe. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktura jest dostępna w naszym systemie lub wysyłana na prośbę Klienta mailowo.

13. Zapłata za towar uiszczana jest przedpłatą na konto bankowe SKYCOLOR24.pl, lub poprzes płatności Transferuj.pl.

14. Termin realizacji zależny jest od wybranego materiału. Szczegóły dostaw i ich terminów znaleźć można na stronie https://skycolor24.pl/content/17-dostawa

15. Kupujący ma obowiązek sprawdzić w obecności kuriera czy produkt nie jest uszkodzony. Jeśli posiada uszkodzenia wymagane jest sporządzenie portokołu oraz dokumentacja fotograficzna produktu wraz z opakowaniem.


Gwarancje, zwroty i reklamacje

1. Towar sprzedawany w sklepie internetowym jest objęty 12-miesięczną gwarancją SKYCOLOR24.PL

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otworzenia paczki w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia będzie spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

3. Reklamacje przesyłek kurierskich zgodnie z regulaminem firmy są składane przez nadawcę, czyli firmę SKYCOLOR24.PL

4. W momencie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas dostawy przez firmę kurierską, które wpłynęło na stan paczki, należy złożyć reklamacje bezpośrednio u kuriera spisując odpowiedni protokół uszkodzeń. Kopię protokołu należy dostarczyć do właściciela Sklepu.

5. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy na wskazane przez Kupującego konto bankowe. Dodatkowo SKYCOLOR24.pl,  indywidualnie rozważy zwrot Kupującemu kosztów dostarczenia towaru – szczególnie w wyniku ewentualnych błędów ze strony SKYCOLOR24.pl.

7. Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.

8. Reklamacji nie podlega różnica kolorów jaka mogła wyniknąć z różnic wyświetalnia na monitorze (różne kontrasty, jasność i nasycenie kolorów).

9. Reklamacji nie podlega produkt, który został uszkodzony mechanicznie lub użytkowany w niewłaściwy sposób. W szczególności dekory, które zostały uszkodzone przez stosowanie chemii do czyszczenia. Każdy dekor można tylko i wyłącznie czyścić wilgotną szmatką bez dodatków środków chemicznych.

10. Każda składana reklamacja musi posiadać: opis, dokumentację fotograficzną lub video, potwierdzenie zakupu

11. Kupujący nie może odstąpić od zamówienia w trakcie jego realizacji. Każde zamówienie realizowane jest pod indywidualne zamówienie. Odstąpienie i rezygnacja z zamówienia może nastąpić w momencie kiedy zamówienie nie zostanie dostarczone w terminie przewidzianym w dziale "dostawa" oraz w naszym regulaminie.

12. Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt.

13. Dekor, który był odbierany osobiście lub dostarczany naszym transportem w razie reklamacji należy dostarczyć do naszej siedziby lub wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu w szczególności szkła lub plexi. Jeśli dekor zostanie uszkodzony w czasie transportu i firma kurierska stwierdzi
nieprawidłowe zapakowanie, nasz sklep nie ponosimy za to odpowiedzialności.

14. Jeśli towar jest nie zgodny ze złożonym zamówieniem można go zareklamować (nie poprawny wzór, nie poprawny rozmiar, brak wykończenia tj. otwory, frez, ścięcia). Reklamowany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz żadnych skaz, musi być w nienaruszonym stanie tak jak został przez nas wysłany. Jeśli powstały skazy na produkcie z winy kupującego reklamacja nie zostanie uwzględniona.


Nasze produkty polecają najpopularniejsze czasopisma z branży dekoracji i aranżacji wnętrz: