W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? Wszystkie produkty można zamawiać online w naszym sklepie - korzystając z kreatora: a) Wybierz produkt jaki Cię interesuje. b) Wybierz kategorię zdjęć, następnie fotografię która ma znaleźć się na dekoracji. c) Po wybraniu zdjęcia pojawi się specjalny kalkulator. Skonfiguruj produkt i dodaj go do koszyka.
Przyjmujemy też zamówienia telefoniczne - które następnie potwierdzamy mailowo - prosimy o kontakt pod numerem 721 676 100 Realizujemy również zamówienia ze zdjęć naszych klientów, po ich wcześniejszym sprawdzeniu pod kątem jakości przez nasz dział graficzny.
Jakie usługi i produkty dostępne są w sklepie skyCOLOR24.pl? W naszym sklepie oferujemy wysoko jakościowe wydruki w dowolnym formacie (w ramach możliwość technicznych) – przeznaczone głównie do wystroju i dekoracji wnętrz.
Realizujemy wydruki na większości popularnych materiałów, przy czym prym wiodą takie jak: szkło, pleksi, PCV, fototapety i folie.
Realizujemy również niestandardowe zamówienia jak szklane panele podświetlane, wycinanie nietypowych kształtów z różnych materiałów czy po prostu usługi grafika komputerowego.
Czy jest możliwość obejrzenia produktów w Państwa siedzibie firmy? Tak, nasze biuro mieści się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Ciasnej 2. Na miejscu posiadamy przygotowane próbki dla większości oferowanych przez nas produktów.
Płatność i dostawa
Czy mogę zamówić produkt płacąc przy odbiorze? Niestety nie ma takiej możliwości. Każda usługa wykonywana jest indywidualnie pod zamówienie, dlatego konieczna jest płatność z góry.
Indywidualne warunki płatności ustalane są dla firm stale współpracujących lub dla większych zamówień.
Jakie metody płatności są akceptowane w skycolor24.pl? Dla Państwa wygody udostępniamy różne formy płatności, aby każdy mógł wybrać taką, jaka najbardziej mu odpowiada.
Przelewy24 - błyskawiczne płatności online - wybierając tą formę płatności możesz oprócz szybkiego przelewu skorzystać z opcji BLIK, Płatność kartą czy Zakup na raty.
PayPal - międzynarodowa platforma, która umożliwia szybkie płatności
Przelew tradycyjny - po zakończeniu transakcji - otrzymają Państwo wszelkie dane do przelewu - ta forma płatności wydłuża zamówienie o czas księgowania środków
Płatność na podstawie faktury pro-forma - skontaktuj się z BOK w celu otrzymania faktury pro-forma.
Czym różni się panel szklany standardowy od panelu szklanego hartowanego? Od razu na początku należy zaznaczyć, że wszystkie panele szklane z grafiką, które oferujemy są szkłami bezpiecznymi w rozumieniu przepisów budowlanych. Nawet jeżeli szkło nie jest hartowane – to poddajemy go procesowi laminacji – czyli podklejenia folią w piecu próżniowym. Podwyższona temperatura i próżnia sprawiają, że folia idealnie przylega do panelu szklanego, wręcz się w niego wtapia – dzięki temu panel nawet jeżeli zostanie stłuczony – trzyma się na folii w całości, więc jest panelem bezpiecznym.
Panel szklany hartowany, dodatkowo przed zadrukiem jest poddawany procesowi hartowania czyli podgrzania do temperatury mięknięcia (630-640°C), a następnie ochłodzenia strumieniem sprężonego powietrza. Dzięki temu zmienia się struktura wewnętrzna szkła i poprawiają się jego parametry:
- zwiększa się elastyczność - zwiększa się wytrzymałość – szkło hartowane jest 3 razy bardziej odporne na stłuczenia - zwiększa się odporność na zarysowania - 4 krotnie zwiększa się odporność termiczna - zmienia się struktura wewnętrzna szkła – dzięki czemu w przypadku stłuczenia szkło rozpada się na drobne, tępe kawałki, eliminując możliwość stłuczenia
Czym różni się panel szklany Sky Float od Sky OptiDiamond (Opti white)? Szkło OptiDiamond jest idealnie przezroczyste, jest tak zwanym szkłem odżelazionym. Nie posiada zielonkawej poświaty, która mogłaby wpływać na kolory wydruku, jego odcień jest neutralny dla grafiki dlatego świetnie nadaje się do wydruków.
Szkło Float posiada delikatną zieloną poświatę naturalną dla szkła.
Przy grafikach czarno-białych, albo takich gdzie występują duże powierzchnie w jednolitym, jasnym kolorze (białym, żółtym, szarym) – na szkłach typy Float pojawia się odcień zieleni – dlatego w takich przypadkach zalecamy szkło odżelazione typu OptiDiamond.
Przy wydrukach gdzie występuje duża liczba kolorów, szczególnie ciemnych – trudno dostrzec różnicę między szkłem OptiDiamond, a szkłem typu Float – dlatego w takim wypadku można sobie pozwolić na tańszą alternatywę w postaci szkła typu Float.
Kiedy należy zastosować panel szklany hartowany? Są pewne sytuacje, kiedy zastosowanie szkła hartowanego jest niezbędne, ze względu na bezpieczeństwo. Poniżej wymieniamy kilka najważniejszych:
- w przypadku paneli kuchennych, kiedy kuchenka jest inna niż indukcyjna (ze względu na punktowe nagrzewanie) - w przypadku paneli kuchennych, których długość przekracza 300cm w jednym kawałku - w przypadku wszelkich paneli łazienkowych (nad wanną, pod prysznicem) - w przypadku szkieł, w których występują liczne wycięcia lub otwory, które zmniejszają wytrzymałość panelu szklanego - w przypadku szkieł, które mają być blatem stołu - w przypadku szkieł, które mają być zastosowane jako nakładka na blat (osłona, zabezpieczenie blatu)
Kiedy należy zastosować szkło o grubości 6mm, a kiedy wystarczające będzie 4mm? Tutaj sprawa jest dosyć umowna, ale nasze wytyczne są następujące. Panel szklany, o grubości 6mm, stosujemy w przypadku:
- wszystkich paneli z grafiką, których powierzchnia przekracza 2m2 w jednej tafli - paneli kuchennych, których długość w jednym kawałku przekracza 220cm - w przypadku wszystkich paneli przeznaczonych jako blaty stołów - w miejscach, gdzie może następować duże nagrzewanie punktowe (np. kuchenka gazowa w małej odległości) – szkło 6mm znacznie lepiej rozprasza ciepło - W przypadku paneli z dużą liczbą wycięć, które mogą obniżyć wytrzymałość szkła
Gdzie mogę zastosować panel szklany z grafiką? Ze względu na swoją uniwersalność, trwałość i łatwość w utrzymaniu w czystości, a przede wszystkim niebanalny, elegancki i przykuwający wzrok wygląd panele szklane z nadrukiem bezpośrednim, mają bardzo szerokie zastosowanie.
Poniżej tylko kilka przykładów, dla inspiracji:
- dekoracja nad blatem kuchennym - niezwykle efektowna i prosta w utrzymaniu czystości - dekoracja pod prysznicem lub nad wanną - optycznie powiększająca pomieszczenie i nadająca łazience indywidualnego charakteru - wypełnienie drzwi przesuwnych w szafach w zabudowie (tutaj możemy dostarczyć całe, gotowe drzwi, z systemem firmy Sevroll) - efektowna ścianka nad kominkiem - nakładka na blat kuchenny (np. z wzorem marmuru czy fakturą drewna) - można w ten sposób ukryć np. stary i zniszczony blat - jako bardzo efektowne dopełnienie wnętrz (salony, jadalnie, biura, sypialnie, gabinety) - w formie obrazu szklanego wieszanego na ścianie - jako maskownica elementów które powinny być ukryte (sejfy, tablice elektryczne, wnęki, schowki) - jako przepierzenia rozdzielające pomieszczenia (tutaj szkło można zastosować szkło laminowane 2 warstwowe – tak, że wzór jest widoczny z obu stron
Panele dekoracyjne
Czy panele plexi lub pcv można wykorzystać w kuchni między szafkami albo w łazience? Tak. Ale należy się liczyć z mniejszą trwałością dekoracji niż w przypadku paneli dekoracyjnych wykonanych na szkle hartowanym.
Wydruki na plexi i PCV są wodoodporne - ale są znacznie delikatniejsze niż te na szkle i w czasie np. czyszczenia należy o tym pamiętać
Czy wydruki na plexi można podświetlić? Tak. Zamów obraz wykonany w specjalnej technice druku 3 warstwowego do podświetleń. Efekt będzie piorunujący
Możesz też zlecić nam wykonanie gotowego podświetlanego panelu lub obrazu. Wykonamy go stosując nasze duże doświadczenie i najnowsze technologie - dzięki temu wydruk będzie równomiernie podświetlony na całej powierzchni - a zastosowane diody trwałe przez wiele lat.
Czym różni się pleksi od PCV?Pleksi jest materiałem przeźroczystym, a PCV białym. Dlatego na pleksi drukujemy od tyłu (na rewersie) - i materiał nadaje wydrukowi połysk - efekt szklisty, błyszczący. Na PCV drukujemy od przodu (na awersie) i efekt wydruku jest matowy.
Czy w panele dekoracyjne mogą być wycięte w różnych kształtach? Oczywiście. Wszystkie zamawiane materiały mogą być ploterowo wycięte do dowolnego kształtu - realizujemy różne - nawet najbardziej wymyślne projekty naszych klientów.
Czy możliwy jest zadruk 2 stronny? Tak - na wszystkich nieprzeźroczystych materiałach (PCV, ALUMINIUM, SKLEJKA) możemy drukować 2 stronnie.
Obrazy
Czy oprawiacie obrazy w ramy? Tak, na życzenie obraz możemy oprawić w ramę drewnianą lub aluminiową i przystosować do zawieszenia.
Jakie są sposoby montażu Waszych obrazów ze szkła, pleksi, aluminium i PCV? Obrazy można montować na kilka sposobów, najpopularniejsze to:
- naklejenie na ścianę (dekoracja stała - szczególnie przy dużych formatach) - montaż na dystansach (konieczne wykonanie otworów w obrazie) - montaż przez śruby ozdobne (na płasko na ścianie bez naklejania) - zawieszenie na kołkach (obraz w ramie lub z naklejonymi z tyłu zawieszkami)
Technologia
Czy tusze używane do produkcji są bezpieczne dla zdrowia?Tak. Stosujemy tylko ekologiczne tusze UV lub żywiczne (druk eco solventowy) . Wszystkie nasze wydruki nadają się do zastosowania we wnętrzach mieszkalnych, szpitalach, przedszkolach.
Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć widocznych na moim monitorze? Kolory nieznacznie mogą się różnić. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora m.in. kontrast, podświetlenie, ostrość, ale również z tego, że monitor wyświetla kolory w trybie RGB, a plotery drukują w trybie CMYK. .
Montaż
Gdzie znajdę informację o tym jak zamontować Wasze produkty? Takie informacje znajdują się w poradniku montażu - w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze można poprosić o pomoc nasze biuro obsługi klienta
Reklamacje i zwroty
Czy mogę zwrócić produkt bez podania przyczyny?Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy reguluje nasz Regulamin w paragrafie 11.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki? Staramy się dobrze zabezpieczyć każdy produkt jaki wysyłamy. Niestety zdarza się, że paczka podczas transportu zostanie uszkodzona.
Jeżeli paczka nosi zewnętrzne ślady uszkodzenia, kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie zawartości – jeżeli zawartość nie jest uszkodzona, można paczkę przyjąć bez zastrzeżeń – w przeciwnym wypadku, należy sporządzić z kurierem protokół szkody, który jest NIEZBĘDNY w procesie reklamacji usługi transportowej.
Pomocna będzie również dokumentacja zdjęciowa.
Każda paczka jest ubezpieczona. W momencie otrzymania protokołu oraz dokumentacji jesteśmy w stanie złożyć reklamę u przewoźnika, jednocześnie niezwłocznie przystępujemy do realizacji Państwa zamówienia od nowa.
Otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem - co zrobić? Niezwłocznie skontaktuj się z nami. Postaramy się jak najszybciej wymienić wadliwy towar. Proszę nie instalować produktu niezgodnego z zamówieniem – uniemożliwia to dokonanie zwrotu.